کمیته علمی، در رأس فعالیت‌های فاینکس شانزدهم

دکتر عبدالمجید مرشدی

بی‌شک تشکیل کمیته علمی قوی به تقویت محتوای نمایشگاه منجر می‌شود و پاسخی به نقص‌ها و نقدهای دوره‌های گذشته است.

به گزارش نبض بورس، عبدالمجید مرشدی، مدیرکل دفتر تامین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه کمیته علمی در راس فعالیت‌های شانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی قرار دارد، به نبض بورس گفت: اعضای کمیته علمی علاوه بر تسلط به موضوع نمایشگاه، باید در عمل دارای سابقه کاری در حوزه‌های مرتبط با آن نمایشگاه باشند. 
او افزود: این دو ویژگی باعث می‌شود که اعضای کمیته علمی درک صحیحی از دغدغه‌ها و مسائل فعالان مرتبط با نمایشگاه داشته باشند و از این طریق بتوانند محورهای اصلی نمایشگاه را طراحی و اعلام کنند.

مدیرکل دفتر تامین مالی و سرمایه‌گذاری معاونت علمی، فناوری ریاست جمهوری با اعلام این خبر که نیمه بهمن ماه نخستین جلسه هم‌اندیشی کمیته علمی نمایشگاه شانزدهم صنعت مالی برگزار می‌شود، گفت: بدون شک تشکیل کمیته علمی قوی به تقویت محتوای نمایشگاه منجر می‌شود و پاسخی به نقص‌ها و نقدهای دوره‌های گذشته است. 
او تاکید کرد: اعضای کمیته علمی با توجه به تجربیات علمی و کاری و با بررسی دقیق مسائل، می‌تواند با حضور و نظارت بر رویدادها، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی، به رفع چالش‌های صنعت مالی کمک کند .